در این مطلب به نقد و برسی اندروید و iOS و مارکت های محبوب آن ها می پردازیم

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید...

اندروبد و مارکت هاش

اندروید یکی از شلوغ ترین،فضول ترین و ارزان ترین سیستم عامل های دنیاست.این سیستم عامل به دلیل open source بودن نا امنی را به زندگی شما می آورد.این سیستم عامل روی تلفن های LG Samsung Sony HTC استفاده میشود و هر کمپانی یک لانچر روی این سیستم عامل نصب کرده در نتیجه با وجود کندی این سیستم عامل با لانچر بسیار کند تر میشود.

رابط کاربری

این سیستم صد سال هم بگذرد رابط کاربریش هیچ تغییری نمیکند چون طرح اصلی آن شلوغ و سر درد آور است

توسعه دهندگان

به دلیل اینکه این سیستم عامل از زبان جاوا پیروی میکند توسعه روی این سیستم عامل مثل بازی است و برنامه های مسخره ای برای این سیستم عامل ساخته میشود البته افراد حرفه ای نیز وجود دارند که برنامه های حرفه ای میسازند

مارکت کافه بازار

bazaar

میشه گفت پولدار ترین و رشوه گیر ترین مارکت برای اینکه دروغ نگیم بین کارت های هدیه ای که طراحان ساختند یکی از زشت ترین ها انتخاب شد یا اگر میخواهید برنامه شما در صفحه اول برنامه نمایش داده شود باید حدود 4 میلیون تومان بپردازید!

اگر برنامه ای در این مارکت دارید باید برای تایید حدود 2 هفته (اگر مشکل نداشنه باشد) صبر کنید.برنامه های غیر رایگان باید جستجو داشته باشد ولی اگر نداشته باشد به شما پیام میدهند که برنامه شما باید یک امکان حداقل مثل جستجو داشته باشد!!!!!

iOS و مارکت هاش

iOS بر خلاف اندروید یکی از زیبا ترین تمیز ترین و امن ترین هاست چه ios 7 باشد چه (iphone os (ios1.این سیتم عامل فقط با جیلبریک امنیت خود را از دست میدهد که بستگی به خود شخص دارد که تمایل به این کار وحشتناک را دارد یا خیر.خوشبختانه این سیستم عامل بر روی آیفون آپد و آپاد تاچ نصب میشود و در نتیجه نه کند است نه خیلی بزرگ.

رابط کاربری

خودتان قضاوت کنید!!!

توسعه دهندگان

کم تر شخصی پیدا میشود که برای این سیستم عامل برنامه کاربردی ننویسد.و را هی نیز برای دیکامپایل برنامه نیست.افرادی که برنامه ios توسعه میدهند بیشتر آنها با زبان های برنامه نویسی دیگر نیز کارکردند.

مارکت سیبچه

sibche

این مارکت با AppSync,Jailbreakو AppAddict مبازه میکند.این مارکت عجیب بدون جیلبریک برنامه های مورد نیاز شما را نصب میکند.

و تاحالا کسی با این مارکت مشکل نداشته.

به زودی مقایسه این دو سیستم عامل به صورت ویدئو انتشار خواهد شد...