آموزش های جیلبریک iDevice

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

تماشا کنید: با SearchSettings می توانید در تنظیمات جست و جو کنید


یکی از امکانات خوب Galaxy S5 این است که شما میتوانید در تنظیمات چیزی که میخواهید جست و جو کنید و آن را تنظیم کنید.

یکی از پر کار ترین توسعه دهندگان سیستم عامل iOS به نام Ryan Petrich توییک تازه ای برای دستگاه های جیلبریک شده به اسم SearchSettings طراحی کرده که کار را برای کاربران iOS ساده کرده.دیگر نیازی نیست یک گوشی اندرویدی مثل GS5 تهیه کنید که هم کند باشه هم صفحه بسیار بزرگی داشته باشه!

SearchSettings در پایین نوار Settings قرار دارد و به شما اجازه میدهد که هر چیزی که میخواهید چه برنامه باشد چه برای iOS را تنظیم کنید. 

برای دانلود فیلم به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۴۵ ۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
محمد حیدری

تماشا کنید - iStick برای انتقال اطلاعات iDevice

امروز ابزاری جدید قصد داریم به شما معرفی کنیم،ابزاری که به وسیله ی آن میتوانید فایل های موسیقی فیلم و نوشته های خود را از iPod touch , iPhone یا iPad کپی بگیرید و به دستگاه های دیگر انتقال دهید

این دستگاه از سیستم عامل های iOS و OS x و Windows پشتیبانی میکند و امنیت بسیار بالایی دارد یعنی امکان هک شدن آن بسیار پایین است.

مشاهده فیلم در آپارات


۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۲۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد حیدری

Stride 2 :رمز عبور آیفون خود را بکشید!

بعضی از کاربران iPhone 5s به Touch ID اعتمادی ندارند و با ترفند ای به وجود آمده به راحتی میتوان به صفحه اصلی موبایل (Spring Board) وارد شد.برای اینکه کاربران این تلفن همراه تلفنی امن داشته باشند می توانند با انتخاب طرحی آن را رمز خود قرار دهند.برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ادامه مطلب...
۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۲۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محمد حیدری