چندین سال است که رابط کاربری iOS از نسخه 4.2 تا 6 تغییری نکرد البته در iOS 7 تغییراتی چشمگیر در رابط کاربری آن انجام شد،ولی افرادی هستند که از این طراحی نیز خسته شده اند پس اگر شما نیز جزو این دسته افرادید با ما در ادامه مطلب همراه باشد...

اگر با فیسبوک و مسنجر ها کار کرده باشید،ایده رابط کاربری AppHeads نیز از آن ریشه گیری شده است.فیسبوک از آیکون های دایره ای شکل استفاده میکند Appheads نیز از این ایده استفاده میکند فقط تنها تفاوت این دو این است که در فیسبوک نام دوستان و گروه ها را مینویسد ولی در AppHeads آیکون ها بصورت حبابی و دایره ای شکل هستند و هیچگونه اسمی از برنامه وجود ندارد.شما میتوانید مثل مالتی تسکینگ پیشفرض این سیستم عامل با فشار دادن دوبار دکمه خانه AppHeads را اجرا کنید و برنامه های درحال اجرا را مشاهده کنید.

همانطر که در تصویر بالا میبینید برای بستن برنامه و حذف آن از لیست مالتی تسکینگ شما باید آیکون برنامه را لمس کرده و آن را به سمت پایین که نوشته شده Drag Here To Close An AppHead بکشید و آیکون را در این قسمت رها کنید.

یکی از ویژگی های این توییک که باعث جایگزین خوبی برای مالتی تسکینگ سابق iOS میشود این است که وقتی AppHeads را باز میکنید صفحه برنامه قبلی کوچک نمیشود و فقط آیکون برنامه ها نشان داده میشود و وقتی روی آیکون را لمس کنید پیش نمایشی از برنامه به صورت پاپ-آپ(pop-up)نمایش داده میشود و شما میتوانید بدون خارج شدن از برنامه با برنامه ای دیگر کار کنید،متنی را کپی یا جاگذاری کنید و... مانند تصویر زیر.

این توییک با iPad سازگاری بیشتری دارد و در iOS 7-8 قابل اجراست. و در صفحه 4 اینچی نیز قابل اجراست.


نام توییک:AppHeads

سورس:نامشخص

توسعه دهنده:JANOSCH HÜBNER

قیمت:$4.99

مشاهده بررسی در آپارات